
در به در در پی معشوق دویدیم چه
غم؟گربه معشوق رسیدیم چه یهتـر
گر نرسیـدیم چه غـم؟
اصل ان استـ که در فکـر دویـدن باشیــم
فارغ از حســرت در خانه خـزیـدن باشیــم...
متن های الهام بخش...
ما را در سایت متن های الهام بخش دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 118 تاريخ: پنجشنبه 6 ارديبهشت 1397 ساعت: 21:47