جملک:)

خرید بک لینک

سلام
به وبم خوش اومدی
اگه دلت خواست پست هایی که به اشتراک میزارم رو بخون ونظربده
باتشکر

عادت ندارم درد دلم را به همه کس بگویم!!!
پس خاکش میکنم زیر چهره ی خندانم تا همه فکر کنند نه دردی دارم و نه قلبی!
============
ایــن روزهـــآ

بیشــتر از هــر زمــآنی

دوسـتــ دارمــ خــودمــ باشــمــ !!

دیگــر نـه حــرص بدســت آوردنــ را دارمــ

و نه هـــراس از دســت دادنــ را ..

هرکـــس مـــرا میـــخواهد بـخـــآطــر خــودمــ بخواهــد

دلــم هـــوای خـــودم را کـــرده اســت ..
============
هـــــــــــی خودم...!
نترس...
مـــــــــــــــــــــــــــــــــن اینجام!

===========
کـ ـآشـ زنـدگیـ از ایـ ـنــآ داشتـ:

[◄◄ι] [ ιι ] [■] [►] [ι►►]

============
دلم تنگـ می شـود گاهـی !

برای ِ …

یک « دوستت دارم » ِ سـاده !

دو « فنجـان قهــوه ی داغ »

سه « روز » تعـطیلی در زمسـتان !

چـهار « خنـده ی بلنــد »

و پنــج « انگشـت » ِ دوست داشتـنی !
============
قحطی دوستی می آید

هفت سال نه !

هفتصد سال ...

در قلبم ذخیره و پنهانت می کنم

بگو کنعانیان منتظر نباشند

تقسیم شدنی نیستی

حتی اگر

یعقوب بیاید ...
============
یا راهی خواهم یافت
یا راهی خواهم ساخت
در ذهن من هیچ بن بستی
وجود ندارد......
============
سنــگــم نـــزن

شکـستـــه دل ِ

ایـــن حـــوالــی ام

کـــوتــاه هـــایــــــم

را بلنــــــــــــــ ـــد بـــخوان

شــایــد مـــرا بیـــشــتـر فــــهمـیدی....

در حضور واژه های بی نفس صدای تیک تیک ساعت را گوش کن شاید مرهم درد ثانیه ها را پیدا کنی
بالاخره اینطوری من و تو...
یه دفعه چشم باز کردم دیدم که تو شدی همه کسم. شدی ...
آره چشم باز کردم و دیدم شدی پناهگاه امن برای من و زندگیم!
دوستای خوبم نظر یادتون نره

بازی روزگار را ببین تو چشم میزاری و من قایم میشم، تو یکی دیگه رو پیدا می کنی و من برای همیشه گم می شم .

* غربت را نباید در الفبای شهر جستجو کرد همین که عزیزت نگاهش را به دیگری فروخت تو غریبی .

* رفتی و ندیدی که چه محشر کردم، با اشک تمام کوچه ها رو تر کردم،دیشب که سکوت خانه دلگیرم کرد، وابستگی را به تو باور کردم .

*نبودن تو حتی تا ابد ندیدن تو هرگز بهانه ای نمی شود برای از یاد بردن تو من از این پس به همه عشق جهان میخندم به هوس بازی این بی خبران می خندم من از آن روز که دلدارم رفت به غم و شادی این بی خبران می خندم

اگر ستاره ها از ظلم با خبر بودند هرگز پدیدار نمیشدند و تو ای پرنده شادی و سرور اگر از حالم با خبر بودی لبخند را به دیروز می سپردی.

* کاش خدا به اشکهای کودکانه ام رحم می کرد،کاش تو زار زدنم را می دیدی و سفر را فراموش می کردی کاش هنوز در کنارم بودی تا روزهایم را یکی یکی در تو خلاصه کنم. کاش...

*زمانی که متولد شدم به من آموختند دوست بدار ولی حالا که دیوانه وار دوست می دارم می گویند
فراموش کن آیا این است راه و رسم زندگی ...

*دزدی بلد نبودم حتی با کلیدی که در دستم بود فقط دربهای پشت سرم را قفل کردم تمام من را تو از من دزدیدی گناه من این بود که فقط دوستت داشتم

به نام خداي افريدگاره آفريننده هاي جملات نيك

الهي !
دانايي ده که از راه نيفتم و بينايي ده که در چاه نيفتم .
الهي !
آفريدي رايگان و روزي دادي رايگان ، بيامرز رايگان که تو خدايي نه بازرگان .
الهي !
بنياد توحيد ما خراب مکن و باغ اميد مابي آب مکن

مرد بزرگ کسی است که در سینه قلبی کودکانه داشته باشد
منسیوس

...

بگذار شیطنت عشق چشمان ترا به برهنگی خویش بگشاید. هر چند آنجا جز رنج و پریشانی نباشد.اما کوری را به خاطر آرامش تحمل نکن

...

سرمایه های ماورایی هر دلی ، حرفهایی است که ان دل برای نگفتن دارد. شریعتی

اگر می خواهید حقیقتی را خراب کنید ، خوب به آن حمله نکنید، بد از آن دفاع کنید. شریعتی

...

بهترین راه پیش بینی آینده ، ساختن آن است
برایان تریس

...

با این هجوم آیینه های دروغگو گاهی دلم برای خودم تنگ میشود

...

-----------
هی فلانی
شاید قبول جهان آنچنان که هست آغاز زندگیست...

سرانگشتــانم که مے سوزد ...

یعنے وقت ِنــوشتــن از تــ♥ــوست

بــیــــا در خـــیـــالــم

آرام بنشــین ...

مــــے خــواهـــم صــداے ِ نفس هــــایت را

بنویــــســـم!!

مَن تَنهام

تو تَنهایی

او تَنهاست

ما تَنهاییم

شُما تَنهایین

آنها تَنهان

هَمه کِ تَنهان

پَس این هَمراهِ اَوَلِ لَعنَتی

این وَسَط

چی میگه ؟؟؟

هیچکَس تَنها نیست ... هِه

وَلی در اِشتِباهه

ما پِی بُردیم

هیچکَس هَمراه نیست

دلتنگم

برای تو که نه

ولی برای روزهای باهم بودن

دلتنگم

برای تو که نه

ولی "برای مواظب خودت باش" گفتن

دلتنگم

برای تو که نه

ولی برای نگاهی که در پیچ گفتگو در انتظار بود.

دلتنگم

برای تو که نه

ولی برای دلی که نگران می شد

دلتنگ شدم

رها کردن کسی که برای شما ساخته نشده

یعنی رسیدن به این درک که برخی آدمها

بخشی از سرگذشتتان هستند

نه بخشی از سرنوشتتان

خدا می داند

چه کسی به زندگی شما تعلق دارد و چه کسی ندارد

پس اعتماد کنید و بگذرید

هرکه قرار باشد بماند- همیشه خواهد ماند

وقتتان را صرف کسانی کنید

که شما را در همه حال دوست دارند

آنرا بیهوده تلف افرادی که فقط هرگاه منفعتشان می طلبد

دوستتان دارند- نکنید

گاهی خراب کردن پل ها چیز بدی نیست...

چون باعث می شود نتوانید

بجایی برگردید که از همان

ابتدا هرگز نباید قدم میگذاشتید

کتاب زندگیتان را فقط بروی اندکی بگشایید

چون فقط دراین دنیا افراد بسیار اندکی هستند

که درک فصلها برایشان اهمیت دارد

مابقی فقط کنجکاوند که بدانند.

گدای عشق نباشید

بخشنده عشق باشید

بخشیدن کسی کار آسانی است

اما اینکه بتوان دوباره به او اعتماد کرد

داستان کاملا متفاوتی است

با کسی باشید که

از شما کینه بدل نگیرد

حرف زدن با شما را طاقت نیاورد

و بترسد از روزی که شمارا از دست بدهد.

هی دِلــَت نــِمیخآهــَد . . .؛

دیــروز رآ بِ یآد بــیآوَری . . .؛

اَنگــیزه ای بــَرایِ فــَردآ هـَم نــَدآری . . .!!!

وَ حآل هــَم کِ . . .؛

گآهی فــَقــَط دِلــَت میخآهــَد . . .؛

زآنوهایــَت را تــَنگ دَر آغوش بــِگیری . . .؛

وَ گوشــِه ای اَز گوشــِه تــَرین گوشـِه ای کِ می شــِنآسی . . .؛

بــِنـِشینی وَ فــَقــَط نــِگآه کــُنی . . .!!!

گآهی دِلگــیری . . . ؛

شآیــَد اَز خودَت . . .؛

شآیــَد . . !!!!

بِه سَـــــــلامتـے خُـــــودم

کِہ از خُـــــودم بیخـــــودم

غمـــــو غـــــــصه هامو

مـــــیریزم

تو خُـــــودم...میخـــــورم

××××××××××××

بہ بعضیا باید بگے
✘✘
خلایق ،،خر چہ لایق ,,↫⇡↛
⇩⇧
من خودم یہ پا واگیرم ,,
بہ پا حالتو نگیرم ,,
✔✔
فک نکن شما『 منحصر بہ فردے ,,
نخیر عزیزم ,,
شما الکے متصل بہ برقے ,✔✔
اینقد خودتو مےگیرے ابمیوہ نشے
,,
از انسان بودن فقط دو حرف اولشے
,,
اخہ بز تورو چہ بہ پـــــــُُـــــــــــــز ,,heh

××××××××××××
________________@@@@@
________________@@@@@
________________@@@@@
________________@@@@@
________________@@@@@
________________@@@@@
________________@@@@@
________________@@@@@
________________@@@@@
__@@@@@@@@@@@@@@
__@@@@@@@@@@@@@@
___________________
_________@@@@@@@
_____@@@@@@@@@@@
___@@@@@______@@@@@
__@@@@@_________@@@@@
_@@@@@___________@@@@@
_@@@@@___________@@@@@
_@@@@@___________@@@@@
__@@@@@_________@@@@@
___@@@@@______@@@@@
______@@@@@@@@@@@
_________@@@@@@@
_____________________________
__@@@@@____________@@@@@
___@@@@@__________@@@@@
____@@@@@________@@@@@
_____@@@@@______@@@@@
______@@@@@____@@@@@
_______@@@@@__@@@@@
________@@@@@@@@@@
_________@@@@@@@@@
__________@@@@@@@@
___________@@@@@@@
____________@@@@@@
________________________
____@@@@@@@@@@@@@
____@@@@@@@@@@@@@
_________________@@@@@
_________________@@@@@
_________________@@@@@
____@@@@@@@@@@@@@
____@@@@@@@@@@@@@
_________________@@@@@
_________________@@@@@
_________________@@@@@
____@@@@@@@@@@@@@
____@@@@@@@@@@@@
.
.
.
…..............…,•’``’•,•’``’•,
...........…...…’•,`’•,*,•’`,•’
..............……....`’•,,•’`
…...…,•’``’•,•’``’•,
…...…’•,`’•,*,•’`,•’
...……....`’•,,•’`
,•’``’•,•’``’•,
’•,`’•,*,•’`,•’
.....`’•,,•’
,•’``’•,•’``’•,
’•,`’•,*,•’`,•’
.....`’•,,•’......
,•’``’•,•’``’•,.
’•,`’•,*,•’`,•’
.....`’•,,•......’
…...…,•’``’•,•’``’•,
…...…’•,`’•,*,•’`,•’
...……....`’•,,•’`
…..............…,•’``’•,•’``’•,
...........…...…’•,`’•,*,•’`,•’
..............……....`’•,,•
…..............…,•’``’•,•’``’•,
...........…...…’•,`’•,*,•’`,•’
..............……....`’•,,•’`
…...…,•’``’•,•’``’•,
…...…’•,`’•,*,•’`,•’
...……....`’•,,•’`
,•’``’•,•’``’•,
’•,`’•,*,•’`,•’
.....`’•,,•’
,•’``’•,•’``’•,
’•,`’•,*,•’`,•’
.....`’•,,•’......
,•’``’•,•’``’•,.
’•,`’•,*,•’`,•’
.....`’•,,•......’
…...…,•’``’•,•’``’•,
…...…’•,`’•,*,•’`,•’
...……....`’•,,•
.
.
.
: : : : :★*☆♡*. ★*☆♡*
(..')/♥ ♥('..)
.♥/. = .█/.
_| |_ ♥ _| |_
________♥╗╔╗═ ♫╔
╗╔╦╦╦═♫║║╝╔ ╗╚
╣╔║║║║╣╚♫╗╚╝╔
╝═╩♫╩═╩═╚╝♫═╚
........I Love you
........I Love you
.......I Love you
......I Love you
.....I Love you
....I Love you
...I Love you
..I Love you
.I Love you
.I Love you
.I Love you
..I Love you
...I Love you
....I Love you
.....I Love you
......I Love you
.......I Love you
........I Love you
........I Love you
........I Love you
.......I Love you
......I Love you
.....I Love you
....I Love you
...I Love you
..I Love you
.I Love you
.I Love you
.I Love you
..I Love you
...I Love you
....I Love you
.....I Love you
......I Love you
.......I Love you
........I Love you
........I Love you
........I Love you
.......I Love you
......I Love you
.....I Love you
....I Love you
...I Love you
..I Love you
.I Love you
.I Love you
.I Love you
..I Love you
....I Love you
......I Love you
.......I Love you
........I Love you

: : : : :★*☆♡*. ★*☆♡*
(..')/♥ ♥('..)
.♥/. = .█/.
_| |_ ♥ _| |_
________♥╗╔╗═ ♫╔
╗╔╦╦╦═♫║║╝╔ ╗╚
╣╔║║║║╣╚♫╗╚╝╔
╝═╩♫╩═╩═╚╝♫═╚

........I Love you
........I Love you
.......I Love you
......I Love you
.....I Love you
....I Love you
...I Love you
..I Love you
.I Love you
.I Love you
.I Love you
..I Love you
...I Love you
....I Love you
.....I Love you
......I Love you
.......I Love you
........I Love you
........I Love you
........I Love you
.......I Love you
......I Love you
.....I Love you
....I Love you
...I Love you
..I Love you
.I Love you
.I Love you
.I Love you
..I Love you
...I Love you
....I Love you
.....I Love you
......I Love you
.......I Love you
........I Love you
........I Love you
........I Love you
.......I Love you
......I Love you
.....I Love you
....I Love you
...I Love you
..I Love you
.I Love you
.I Love you
.I Love you
..I Love you
....I Love you
......I Love you
.......I Love you
........I Love you

متن های الهام بخش...

ما را در سایت متن های الهام بخش دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 83 تاريخ: دوشنبه 8 خرداد 1396 ساعت: 21:27

صفحه بندی